niedziela, 6 maja 2012

Nabór na redaktorki. :)

Fajnie by było gdyby na tym blogu pojawiły się jakieś redaktorki. No więc, przedstawię Wam moje wymagania.

  • Minimum 13lat
  • konto na zapytaj od minimum 3 miesięcy
  • Umiejętność blogowania
  • umiejętność tworzenia/wyszukiwania darmowych darmowych teł/avków/lustrzanek itp
Zależy mi też na tym by redaktorka miała dużo czasu, dużo pomysłów była szczera, pracowita i samodzielna. :)

* Wymagania skopiowałam z profilków ponieważ najlepiej oddają te cechy które redaktorka powinna posiadać. :)

Zgłaszajcie się na moim zapytaju.  lub pod tym postem. :)

30 komentarzy:

  1. Lipa ja odpadamam niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiekowo mam mniej niż 13

      Usuń
    2. A ile? Jeżeli pokazałybyś sie z jak najlepszej strony mogłabym pomyśleć.. -,-

      Usuń
    3. Jestem jeszcze na blogu jednym o zapytaj.
      Zobacz.
      Teraz nie podam linia bo pisze z komórki.
      Ale tam na moim profilu jest

      Usuń
  2. Jak taka poza to nie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zgłaszam :3 w tym roku bd miała 13 lat xD
    umiem robić ( pisze to co teraz przychodzi mi na myśl xD )


    ` kursory
    ` przypinki
    ` napisy
    ` napisy podświetlane
    ` skórki do licznika odwiedzin
    ` napisy wypełniane
    ` animacje
    ` gify
    ` przerabiać zdjęcia
    ` tła
    ` faniconki
    ` sygnatury
    ` obrazki , jeśli na nie się kliknie przenoszą cię na stronę
    ` instrukcje
    ` kolaże
    ` robić profile na zapytaj xD
    ` zdrapki na profil
    ` liczniki ( np. ile dni do wakacji , euro 2012 itd. )
    ` i wiele innych ;D


    xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, zrób próbny blog. daj link na swój profil. :)
      Dobrze sie zapowiada. :)

      Usuń
    2. ok ;D ale jutro bo dzisiaj muszę się przygotować do szkoły ;/
      jutro dam ci link do próbnego bloga .

      Usuń
    3. a mój profil xD : http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1503541.html

      Usuń
  4. Jaaa...

    Tylko, że usunęłam sb zapytaja....

    Mam doświadczenie z blogga: blogupauli.blogspot.com

    Tylko, że tam mam inną nazwę Kinia.
    Założyłam tylko sb nowe konto...
    Nadaję się.
    Umiem robić :
    - kursory
    - tła
    - szukać obrazków itp.
    - robić WŁASNE mini kolaże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oke. daj link do prrofilu, podaj e-mail. zostajesz przyjęta na okres próbny. :D Gratuluję.

      Usuń
    2. Nie mam zapytaja bo mi sie znudzilo ale umiem robic dodatki

      e-mail : lolka1507@interia.pl

      Usuń
    3. Załóż przykładowego bloga na którym pokażesz wszystko co potrafisz zgłoś sie na mój zapytaj, (załóż konto) tylko napisz że Ty to Ty, :)

      Usuń
    4. Odbierz maila z zaproszeniem na bloga. :)
      dodaj notkę powitalną

      Usuń
  5. Czy jeśli :
    umiem robić kursory, tła, lustrzanki,przypinki, zdrapki, liczniki,tła, przeróbki zdjęć, słuchawki i wiele, wiele rzeczy
    Tyle że dopiero bd miała 13 lat ;/ To mogę się zgłosić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. :)
      Załóż przykładowego bloga na którym pokażesz wszystko co potrafisz zgłoś sie na mój zapytaj, tylko napisz że Ty to Ty, :)

      Usuń
    2. Nie mogłam znaleźć twojego profilu możesz mi napisać link?

      Usuń
    3. Albo to ten przykładowy blog. nie wiem co jeszcze zrobić;)

      Usuń
    4. http://przyklblogdodatki.blogspot.com/

      Usuń
  6. Hej :) Ja się zgłaszam
    Mam na imię Magda ^^
    Moje zapytaj : http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1460686.html
    Mój e-mail : qwertyasdfg@onet.pl

    Umiem robić :
    - Kursory (Ale niestety, coś mi się zepsuło, wiec chwilowo nie mogę ich robić)
    - "Przerabiać" obrazki
    - Robić kolaże
    - Tła
    - Szukać obrazków
    - Jakby gify (Że zmieniają się zdjęcia)
    - instrukcje
    - Pinezki (Ale z tego samego powodu co kursory, jak na razie z tym musiałabym się wstrzymać :C )

    To chyba tyle ^^ Papa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :( mam 12 lat, ale jestem inteligetna oraz szybo sie ucze, umie duzo , robic lustzanki, tla, itp

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :D
    Mogłabym:
    - robić tła,
    - wstawiać avki,
    -wstawiać zdjęcia,
    -słuchaawki,
    -lustrzanki,
    -powitania i napisy about me, hello, papa itd :D
    -wstawiać pinezki
    -robić gify,
    13 lat mam w tym roku
    Zaliczyłabym się?

    OdpowiedzUsuń
  9. SIEMKA na zapytaj jestem 2 ;lata ;) no a w tym roku koncze 14




    ` kursory
    ` przypinki
    ` napisy
    ` napisy podświetlane
    ` skórki do licznika odwiedzin
    ` napisy wypełniane
    ` animacje
    ` gify
    ` przerabiać zdjęcia
    ` tła
    ` faniconki
    ` sygnatury
    ` obrazki , jeśli na nie się kliknie przenoszą cię na stronę
    ` instrukcje
    ` kolaże
    ` robić profile na zapytaj xD
    ` zdrapki na profil
    ` liczniki ( np. ile dni do wakacji , euro 2012 itd. )
    ` i wiele innych ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. A musi być koniecznie minimum 13 lat i trzeba koniecznie być np. kiedyś na blogu z dodatkami? Bo ja mam 11 i nie byłam redaktorką na żadnym blogu. Wiem, że jestem strasznie młoda ale bym chciała się zapisać na ten blog. Może nie robię idealnych dodatków ale staram się Najbardziej wychodzą mi tła. Zrobiłam dla koleżanki cały profil no mniej więcej: http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1802171.html
    Zrobiłam dla niej konkretnie tło, licznik chociaż słabo mi wyszedł, zegarek, itp. Czekam na odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń