sobota, 26 maja 2012

Prostota.

Jakiś czas temu naszła mnie ochota na zmianę profilu, postanowiłam że bd to coś prostego.

Zobacz o co mi chodzi... >klik<

Tło białe + ramka kolor
Tło czarne + ramka kolor

Profil wygląda wtedy skromnie a przy tym jest interesujący.

Fajny układ jest taki:

Ramka kolor, tło biel
Zdjęcie odpowiednie do kolorystyki ramki
Krótki opis o mnie.
Prosty licznik.

Zrobię kilka takich prostych zestawów. :)

Żółty:






Prosty napis:
Witaj. (Czcionka Zeyada, bloger nie chcę jej pokazać.)

Obrazek:



Końcowy efekt:



Nie robiłam więcej, bo nie wiem czy się spodoba, ale mogę dodać inne kolory, nie musicie korzystać z całości, możecie użyć samego zdjęcia, napisu lub tła.

Planuję:
białe+niebieskie
zielone+niebieski
granatowe+białe

Zamówienia?
Na  "Zestway prostota przyjmuję tutaj, a inne w sekcji zamówienia. :*
Bay. :)

1 komentarz: