czwartek, 17 maja 2012

Witam ;)

Hej Będę Nową Redaktorką Na Tym Blogu ;D
Oto Pierwsza Notka ( dodam podobną co na próbnym blogu bo juz nie mam siły ;/ Przepraszam :* Ale Jutro Będzie Coś Nowego ;) ) >klik<



gifo książka & Gifo Kalendarz ;D ( przepraszam że w nich tak mało zdjęć )










Obrazki Z Tasiemką  ( 3 rodzaje )

















                                                                     gif wąsy 







Kilka Kursorów ;D




















pokaz slajdów site models ( klatki filmowe )









taki tam napis ;p





Nie Wiem Jak To Nazwać xD


faniconki

               
       
         


kilka teł ;D 









( nwm co to to żółte ;/ ale normalnie na tle tego nie ma bo sprawdzałam ;) )


        






obrazek z "suwaczkiem "


( jak chcecie takie zamówienia mile widziane )

by smerfetka ♥♥♥♥♥♥

oto jest mój obrazek z suwaczkiem .. dalszy tekst który pisze nie ma sensu jdehyferehfhurhurfrhfurhfrufhurfhurfhufhurhfuhfmjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeurhurhfruhfurfbhvygbgbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhssssssssssssssssssssssssssssssssssss ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥







zdrapka ;)                     



zdrapka ;p kod :







Przepraszam Że Tak Mało ;)

8 komentarzy:

  1. Podobają mi się gify ksiązka i kalendarz.
    Oraz zdrapka i klatki filmowe
    Szkoda ze pinezki są z tłem.
    Gif z wąsami z profilek.

    Ładnie ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam usunąć ;( następnym razem bd lepiej ;)

      Usuń
  2. Najlepsza zdrapka ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamawiam zdrapkę z napisem "Na twe konto został przelany 1mln. Gratulację!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. tam jest zaznaczony " tu wpisz swój tekst" i to kasujesz i wpisujesz swój ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te faniconki są zrobione przeze mnie, wzięłaś je z mojego bloga . kopiara -.-

    OdpowiedzUsuń